بازدید مدیریت محترم جامعه الزهرا (س) از اداره کل امور فرهنگی

اداره کل امور فرهنگي، ميزبان مدير محترم جامعةالزهرا (سلام‌الله‌علیها)

دیدار مدیریت جامعه الزهرا از ادراه کل امور فرهنگی

حضور مدیریت محترم جامعةالزهرا (سلام‌الله‌علیها) جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مدني ،در اداره کل امور فرهنگی و بررسی روند فعالیتها و برنامه های این اداره.

 دوم آذر ماه ۹۸ مدیریت محترم جامعةالزهرا (سلام‌الله‌علیها) جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مدني ، به همراه تعدادی از مسئولين جامعةالزهرا (سلام‌الله‌علیها) در اداره کل امور فرهنگی حضور يافته و از  روند برنامه ها و فعالیت های این اداره اطلاع یافتند.

در اين ديدار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای بارانی و جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای خسروی،مدیریت محترم را همراهی نمودند. در این جلسه  ابتدا مباحثی پیرامون مجموعه فعالیت ها ی اداره کل امور فرهنگی از سوی سرکار خانم داودالموسوی و خانم طالبیان مطرح گردید.

پس از آن مدیریت محترم، جناب آقای مدنی، ضمن تقدیر و  تشکر از تلاش و زحمات کلیه همکاران و مورد نظر صدیقه طاهره  سلام الله علیها واقع شدن همه این فعالیت ها، نکاتی را یادآور شدند:

·     آسیب های فرهنگی بر اساس معیار و منطق علمی شناسایی شود. فرهنگی حساس است و رابطه نزدیک و تنگاتنگی با تربیتی دارد. به اداره تربیتی هم گفتم با همه همکاری کنند. اشکالات کار شناسایی شود  و راهکارهای مناسب ارائه شود. این کار را مستمر انجام دهید اگر لازم است با بیرون هم مشورت کنید. فرهنگ حوزوی در حال کمرنگ شدن است. تقید به ادعیه و مستحبات و قرآن کم شده است. فرهنگ بسیجی کم شده است اگر این فرهنگ کم شود نتیجه آن پستی و خاری است. همچنین فرهنگ دنیازدگی. دسته بندی کلان و خرد انجام دهید. مسئله با دید علمی مورد بررسی قرار گیرد. مستند باشد و شاخص ها را مشخص کنید. در نهایت ارزیابی کنید که نسبت به سال قبل وضعیت بهتر شده یا بدتر شده است. وقتی به آمار رسیدید بنده را در جریان قرار دهید. شما بازوهای مدیر باشید.

·    درست است که در مجموعه همراهی و همدلی نیست. بخشی از این کار به عهده  من است به صورت دستورالعمل یا در بودجه ها لحاظ میکنم و بخشی را هم انجام دادم. مثلا ابلاغ شده که همه نشست ها باید در معاونت فرهنگی تصویب شود و حق پرداخت هیچ سندی غیر از این را اداری مالی ندارد. یک رابط فرهنگی از بین طلاب از طرف مراکز و مدارس به شما معرفی شود. سراغ طلبه ها بروید و با مدیران به تفاهم برسید. جلسات مشترک با خوابگاه برگزار کنید، صورتجلسه را هم برای من بفرستید تا من در جریان باشم و کسی تخلف نکند. از ابتدای سال تمام برنامه های طی سال را ارائه کنید.

·    بخش غیرحضوری خیلی مهم است. معادل حضوری، غیرحضوری داریم. در آینده به سمت مجازی می رویم و شیب حرکت به این سو است. لذا بخش ویژه ای دیده شود. برای غیرحضوری ها کار فرهنگی انجام دهید. اگر وضعیت بودجه چنین نبود، سالی دوبار غیرحضوری دعوت می کردیم که جامعه بیایند. البته به بخش آموزش غیرحضوری بار اضافه نکنید، همراه با آنها، سفر بروید و کار فرهنگی کنید.

·    در شورای ورزشی نقش شما باید پر رنگ باشد. ورزش مسئله واجب و مهمی است، ضروری است ولی همه به این مطلب توجه ندارند. لذا شما ایجاد انگیزه کنید. راهکارها را بررسی کنید. ورزش را برای طلاب و اساتید عمومی کنید. مثلا پیاده روی جمکران داشته باشید البته همه جوانب سنجیده شود.

ایشان در انتهای جلسه  فرمودند: از عدم توجه به طرح ها ناامید نشوید. حتی اگر اجرایی نشود. حتما بررسی و تصویب شود هر زمان بودجه آمد اجرایی شود. نهایت صرفه جویی را در این برهه در اجرای برنامه ها داشته باشید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با معاونت فرهنگی تبلیغی

  • دفتر معاونت: 32112091
  • اداره کل امور فرهنگی: 32112430
  • اداره آموزش های مهارتی: ۳۲۱۱2598
  • اداره کل امور مبلغان: 32112107
  • اداره دانش آموختگان:32112438
  • اداره پاسخ به سؤالات دینی: 32112458
  • کانال سروش و ایتای معاونت:  jz_m.f.t